Job 29 van 97


Report this listing

Solliciteren



HR officer


Functie

Voor het hoofdkantoor te Neder-Over-Heembeek zoeken we een enthousiaste en uiteraard bekwame HR Officer, die kan instaan voor een nauwgezette ondersteuning van het HR Management Team in de volgende HR domeinen. Je rapporteert direct aan de HR Director en jouw takenpakket is erg veelzijdig: Payroll & personeelsadministratie: Voorbereiding van onthaal van de nieuwe werknemers (contract, materiaal, opleidingstraject, welkombericht,...); Opvolging van personeelsdossiers (ziekte, verloven, sociale documenten, medische controles ...) (+/- 100 medewerkers); Administratieve opvolging (aansluiting, maandelijkse update, jaarlijkse rapporten) van de verschillende personeelsverzekeringen (hospitalisatie-, pensioen-, gewaarborgd inkomen verzekering); Documentbeheer en archivering van werknemersbestanden (holdings). Social Relations: Support voor de Nationale Ondernemingsraad (trimestrieel). Administratieve bijstand voor de organisatie van sociale verkiezingen (om de 4 jaar). Training & Development: Praktische & administratieve organisatie en follow up van opleidingen (uitnodiging, inschrijving, logistiek,..).

Bedrijfsinformatie
Onze klant heeft 42 filialen verspreid over het hele land, van de Ardennen tot aan de zee. Hun moderne vloot bestaat uit minibussen, luxe-autocars, liftcars, dubbeldekkers en VIP-touringcars waardoor ze zich kunnen aanpassen aan de noden van alle reizigers in binnen- en buitenland

Jouw profiel

Jij kan jezelf terugvinden in onderstaande profielomschrijving:
  • Je beschikt over een bachelor diploma (HRM, maatschappelijk adviseur, ...) of gelijkgesteld door relevante ervaring;
  • Verder heb je een goede kennis van sociale wetgeving en liefst ook van loonadministratie;
  • Wanneer je enkele jaren ervaring in een HR ondersteunende functie kan voorleggen heb je een streepje voor.
Verder ben jij:
  • discreet, nauwkeurig en resultaatgericht;
  • flexibel;
  • iemand die zich als een kameleon aanpast aan zijn/haar gesprekspartner;
  • communicatief in het Nederlands èn het Frans;
  • een teamplayer die ook zelfstandig kan werken.
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De sociale verkiezingen organiseren

Aanbod

Boeiende job in een aangename en steeds evoluerende werkomgeving Permanente opleidingen Competitief salarispakket

Solliciteren

Cleo Topalidis
003222558770

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht